تخت دو طبقه تخت دو طبقه .

تخت دو طبقه

خريد تخت دو طبقه

اين روزها بدليل كمبود فضاي خانه ها ، خانواده ها گاهي مجبور مي شوند يك اتاق براي دو كودك خود در نظر بگيرند ، از اين رو گاهي ممكن است اتاق فضاي كافي براي قرار دادن دو تخت را نداشته باشد يا خانواده ترجيح بدهند از ميز تحرير و يا ميز آرايش در چيدمان اتاق استفاده كنند به همين دليل به خريد تخت دو طبقه روي مي آورند.

با استفاده از تخت دو طبقه مي توانيد دو فرزند خود را در فضاي مصرفي يك تخت بخوابانيد و از يك اتاق به بهترين شكل استفاده نماييد. تمامي مدل هاي تخت دو طبقه قابليت جدا شدن از يكديگر را دارند. به اين معني كه در صورت جابجايي و نقل مكان به خانه ي بزرگتر مي توانيد تخت دو طبقه را جدا كرده و به صورت دو تخت يك نفره استفاده نماييد. تخت دو طبقه امروزه در طرح ها ، مدل ها و رنگ بندي هاي متنوع و گوناگوني توليد مي شوند كه ي توانيد مناسب با سن كودكان ، جنسيت و علايق آنان تخت دو طبقه مورد نظر خود را سفارش دهيد.

تخت دو طبقه معمولا به صورت فلزي و يا تركيبي از چوب و فلز توليد مي شوند. استفاده از فلز در توليد تخت دو طبقه مي تواند استحكام تخت را تا حد زيادي افزايش دهد. از طرفي پايه هاي تخت دو طبقه به صورت فلزي طراحي مي شوند تا بتوانند در يكديگر فيكس شده و امنيت تخت بالايي را تامين نمايند. براي رفت و آمد شخصي كه از طبقه ي بالاي تخت دو طبقه استفاده مي كند يك نردبان كوچك طراحي شده است كه از معمولا از جنس فرفوروژه مي باشد و كودك براي رفتن به طبقه ي بالاي تخت دو طبقه مي تواند از آن استفاده نمايد.

فروشگاه بهسازان چوب با تنوعي از تخت دو طبقه در خدمت شماست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۴:۱۹ توسط:تخت دو طبقه موضوع: